Remarketing – techniki dla sklepów stacjonarnych

lada sklepowa w sklepie papierniczym

Remarketing – na czym polega? Wyobraźmy sobie Klienta, który odwiedził sklep internetowy, przeglądał produkty i wyszedł ze strony. Po jakimś czasie wyświetla mu się reklama z artykułami, które oglądał. Wraca więc na stronę i decyduje się na zakup. Czy podobne działania są możliwe się również w sklepie stacjonarnym? Odpowiadamy.

4 sposoby na powtórny marketing w sklepie stacjonarnym

meble do księgarniRemarketing może być stosowany również w sklepach stacjonarnych, choć oczywiście różni się od tego w sklepach online. Możemy jednak połączyć doświadczenie tradycyjnych zakupów ze światem cyfrowym.

Warto wprowadzać różnorodne strategie marketingowe, dzięki czemu Klienci poczują się bardziej związani ze sklepem. To z kolei zwiększa szanse na ich powrót i dokonanie kolejnych zakupów.

Oto kilka sposobów na zachęcenie Klientów do ponownych zakupów:

1. Aplikacja sklepu – Udostępnijmy Klientom zniżki na zakupy w sklepie stacjonarnym, dostępne jedynie w aplikacji. Informujmy o zaletach korzystania z aplikacji i aktywnie zachęcajmy do jej pobrania! Możemy też zaoferować im dodatkowe zniżki za polecenie aplikacji znajomym, co dodatkowo zwiększy liczbę użytkowników i wzmocni lojalność Klientów.

2. Karta lojalnościowa – Dołączenie do programu lojalnościowego daje kupującym konkretne korzyści. Korzystanie ze zniżek (na przykład z okazji urodzin), wcześniejszy dostęp do wyprzedaży, zbieranie punktów czy bezpłatną dostawę.

3. Reklamy w mediach społecznościowych – Jeśli nie prowadzimy sklepu online, możemy stosować reklamę prowadzącą do strony sklepu. Warto umieścić tam informacje na temat lokalizacji sklepów, godziny otwarcia, kontakt. Możemy też umożliwić użytkownikom zapisanie się do klubu. W ten sposób zyskamy dane kontaktowe, dzięki czemu będziemy mogli przesyłać spersonalizowane wiadomości do Klientów.

4. Kod rabatowy – Skutecznym sposobem na zachęcenie Klientów do powrotu do sklepu jest wręczenie kodu rabatowego na kolejne zakupy. Rabat z określonym terminem ważności może okazać się świetnym motywatorem.

Uzupełnienie marketingu – profesjonalne meble sklepowe

wyposażenie księgarniDziałania marketingowe nie przyniosą efektu, jeśli Klienta nie zaciekawi oferta i nie będzie czuł się dobrze w sklepie. Jeśli uzna sklep za nieatrakcyjny, z pewnością to samo pomyśli o produktach. Aby temu zapobiec, warto powierzyć wyposażenie sklepu specjalistom, którzy wykonają projekt sklepu i wyprodukują meble, a następnie dostarczą je i zmontują.

Przeczytaj też:

https://wyposazenie-dla-sklepow.pl/projekt-sklepu/zasady-merchandisingu-wplywajace-na-sprzedaz/

https://stojaki-sklepowe.pl/sklepy-odziezowe/o;dswiezanie-wygladu-sklepu-porady/

Sprawdź tekst na temat podstawek sklepowych:

https://www.abm.com.pl/ramki-plastikowe-podstawki-sklepowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *