Szklane witryny. Pojawianie się kolejnych galerii handlowych na mapach Polski powoduje, że wiele osób decyduje się na otwarcie niewielkiego biznesu, polegającego na sprzedaży produktów nie w wynajętych sklepach, ale na stoiskach handlowych. Miejsce pod wyspę to świetny wybór dla małych biznesów. Takich, które mają ograniczony budżet, ale też szansę się rozkręcić i przerodzić w coś większego. Jakie meble najlepiej wybrać na niewielkie stoisko sprzedażowe?
Stoiska handlowe nie zawsze mają łatwo
Biznesy na wyspach handlowych mają z jednej strony ułatwioną sprawę, ponieważ są umiejscowione na głównych szlakach komunikacyjnych w korytarzach galerii. Codziennie przechadzają się wokół nich tłumy ludzi. Z drugiej strony wysp jest tyle, że muszą walczyć ze sobą o uwagę Klientów. Mieć coś, co je wyróżnia spośród innych i sprawi, że zatrzymają się właśnie przy nich.
Szklane witryny zapewnią najlepszą widoczność
Najważniejsza w tej kwestii przyciągnięcia Klientów jest dobra widoczność oferty stoiska. Potencjalny Klient powinien móc z łatwością ocenić, co sprzedajemy i czy jest to dla niego atrakcyjne. Dlatego na stoiskach handlowych to przeszklone witryny sprawdzają się najlepiej. Od razu widać eksponowane w nich produkty i wystarczy rzut oka, aby zorientować się, czy nas interesują. Ogromną zaletą jest także to, że towar jest w nich widoczny z każdej strony, niezależnie od tego, gdzie znajduje się Klient.
Odpowiednia budowa stoiska handlowego
Ze szklanych witryn można stworzyć atrakcyjne i spójne stoisko — tak zwaną wyspę handlową. Wystarczy połączyć je, tworząc zamkniętą przestrzeń lub taką, w której można poruszać się między witrynami. Wyspa zamknięta jest praktyczniejsza ze względu na to, że obsługa ma większą możliwość zapanowania nad ekspozycją. Znajduje się w samym centrum i może obsłużyć Klienta w zasadzie z każdej strony. Jest to też bezpieczne, bo każda z witryn i lad jest zamykana na kluczyk od wewnątrz, więc tylko sprzedawca ma dostęp do produktów w środku.
Przeszklone lady dodadzą lekkości
Oprócz samych witryn warto wybrać też przeszklone lady, przy których Klient może zostać obsłużony. Zbyt długi ciąg wysokich witryn stworzy raczej wrażenie wystawy w muzeum. Komunikacja na linii Klient — Sprzedawca może być też utrudniona. Dlatego najlepiej urozmaicić wyposażenie tak, aby produkty były eksponowane najwyżej na wysokości wzroku, a przynajmniej z jednej strony ekspozycja była oparta na bazie niższych lad sklepowych. Stoisko handlowe zorganizowane w ten sposób będzie nie tylko wygodne i praktyczne, ale też atrakcyjne dla Klientów.
Zapraszamy na zakupy do naszego sklepu https://wyposazamysklepy.pl/
Nasze realizacje: https://www.abm.com.pl/wyposazamy-sklepy-biura-realizacje