Sztuczne pieczywo, warzywa i owoce

sztuczne pieczywo

Jak sztuczne pieczywo, warzywa i owoce działają na zmysły Klientów?

Sklep spożywczy, restauracja, piekarnia-co je łączy? Wszystkie mają za zadanie sprzedawać żywność. Aby to zrobić, muszą najpierw przyciągnąć wzrok Klienta i zachęcić go do zakupu. W takich miejscach ważną rolę odgrywają bodźce działające na różne zmysły. Sztuczne pieczywo lub inne atrapy żywności są świetnym sposobem na stworzenie dekoracji. Jest ona z jednej strony miła dla oka – tworzy atmosferę i charakter miejsca. Z drugiej strony pobudza inne zmysły, jak smak czy węch. W jaki sposób idealnie zbudować atmosferę we wnętrzu, by podziałać kompleksowo na wszystkie zmysły Klientów?

warzywa sztucznePrzywołuj wspomnienia swoich Klientów

Jedzenie to kolory, zapachy i smaki. Idealnie danie to talerz wypełniony wieloma rodzajami produktów. Każdy z nich kojarzy nam się z czymś innym. Chleb to wspomnienie dzieciństwa, kolorowe owoce i warzywa – ciepłych, letnich dni. Klienci, którym miejsce kojarzy się miłymi wspomnieniami, są bardziej chętni do zakupów. Możemy wykorzystać tę wiedzę, tworząc ciekawą dekorację wnętrza.

Wykorzystuj do dekoracji wygodną sztuczną żywność

Jej zalety możemy łatwo pokazać na przykładzie ekspozycji w piekarni. Możesz umieścić w jej witrynie plastikowy chleb. Wbrew pozorom nie działa on na Klientów gorzej od prawdziwego chleba. Ma za to cechy, które dają mu nad tym drugim dużą przewagę. Jest łatwy w utrzymaniu, można myć go pod bieżącą wodą. Nie musisz martwić się także o jego świeżość i nieproszonych gości, takich jak owady. Może stać się stałym elementem ekspozycji na wiele miesięcy.

Twórz spójną i jednoznaczną dekorację

Jeśli Twoje miejsce ma charakter minimalistyczny i surowy, na dekoracje nadadzą się pojemniki plastikowe. W ten sposób uzyskasz spójną z całym wnętrzem prostą ekspozycję. W miejscach, które mają charakter rodzinnych, ciepłych wnętrz lepiej sprawdzi się pleciony koszyk na pieczywo. To

sztuczne owoce

drobne elementy, które mają bardzo duże znaczenie i wpływają na odbiór przez Klientów. Różnorodne i silne bodźce, które nie współgrają ze sobą, tworzą chaos i napięcie.

Wykorzystaj odpowiednią muzykę i zapach

We wnętrzach, w których sprzedaje się żywność, najlepiej sprawdza się delikatna i spokojna muzyka. Nie może być jednak zbyt usypiająca. Warto znaleźć złoty środek, pytając o opinię swoich Klientów. Jeśli chodzi o zapachy, dobrze sprawdzają się takie, które łagodzą nastrój i uspokajają. Może to być na przykład lawenda. Jest ona często wykorzystywana przez handlowców, a oni oceniają pozytywne ich działanie.

Zapraszamy do zakupów w naszym sklepie internetowym:  https://wyposazamysklepy.pl/sztuczna-zywnosc

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *